Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Costul livrării este de 22 lei (TVA inclus) pentru produsele cu o greutate de până la 5kg și aflate în raza de acoperire a curierilor. Pentru produse ce depășesc acest prag se vor percepe taxe suplimentare. Stabilirea cuantumului se face în funcție de greutatea produsului dar și zona de livrare. Pentru livrările aflate în afara razei de acoperire a curierilor se va percepe o taxă suplimentară de 1 leu (TVA Inclus) / km suplimentar. Pentru o listă completă vă rugăm să urmăriți paginile oficiale: Fan Courier / Urgent Cargus / SameDay / DPD / Nemo Express.
Echipa voltik.ro face eforturi suplimentare pentru a folosi curierul cu tariful cel mai mic pentru livrarea dumneavoastră în acest caz.
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
Pentru produse vandute de voltik.ro care fac parte din urmatoarele categorii: panouri fotovoltaice, acumulatori, ups-uri, stabilizatoare de tensiune invertoare, se poate percepe o taxa suplimentara de livrare de livrare in raport cu greutatea sau volumul produsului.
INFORMATII UTILE
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare. voltik.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : vanzari@voltik.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *
Taxele livrarilor speciale (altele decat cele standard oferite de catre voltik.ro) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarii comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : vanzari@tik.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Livrarea electrocasnicelor voluminoase (frigider, aragaz, combina frigorifica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa respectiv in apartamentul clientului.
Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.
Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile voltik.ro
Modalitatea de plata:
Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.
Taxe si returnarea produselor:
In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul "Doresc deschidere colet la livrare", taxele de transport sunt suportate de catre voltik.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.